söndag 6 oktober 2013

Det tunga artilleriet är på väg

Arsenalen fortsätter alltjämt att växa. Relativt nyligen lade undertecknad en beställning på inte mindre än tre kompletta Lazer Tag Master Blasters med tillhörande missiler, vilket är allt annat än enkelt att få tag i nu för tiden. Det köpet utjämnar den tidigare samlingen till fyra storbössor istället för en.
Har haft ögonen på ännu en auktion med två till kompletta gevär, men efter att ha fått lite väl hård konkurrens i budgivningen bestämde jag mig för att backar ur den bataljen, hellre satsar jag på att skaffa fler TMBs utan missiler men till lägre kostnad i så fall, nu när jag ändå redan har en imponerande mängd lasergranater på ingång. Istället fick jag tummen ur och köpte en icke komplett LTAR till billig peng för rent moddnings-nöje - dess interna komponenter ska få byta hem och börja bo i mitt Starlyte PRO-gevär istället. Uppdateringar om det projektet kommer att följa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar