torsdag 1 januari 2015

Swingpjattar, Styckmord och Societet!

Undertecknad har den stora glädjen att meddela att jag överlevde nyårsafton. Dessvärre kan jag inte säga detsamma om nyårsfestens fiktive värd, Bruno Von Tratt. Mordmysteriet som jag skrapat ihop fungerade bättre än jag väntat, vilket är riktigt skoj, även om spelarna visserligen satte dit fel person i slutändan. Hur som helst var det förbaskat skoj att uppleva spektaklet. En mer ingående rapport följer framöver, förhoppningsvis med bilder stulna från kvällens kamera-ansvarige. Tills dess bjuder jag på en nedladdning av materialet för mysteriet, för den som är nyfiken, eller om någon eventuellt skulle vilja arrangera det i något annat sammanhang.

Håll till godo: Swingpjattar, styckmord och societet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar