söndag 8 mars 2015

Concealed carry

Det var på tok för länge sedan som Doktor Laser gjorde skäl för sin titel, så idag föll andan på att åtminstone göra något laserrelaterat. Jag råkade ha en massa låtsasläder liggandes från en slaktad väska, som använts till mitt gamla Necronomicon-projekt. Således bestämde jag mig för att jag banne mig behöver ett hölster åt en LTAR-puffra. För man har ju ett så stort behov av att stoppa undan sitt vapen när man spelar...

Nåväl, sagt och gjort! En del klippande, klistrandet och skruvande var allt som krävdes. Nu kan jag uppbära laserpistol med stil, om det skulle tarvas:


Nu när solen börjat titta fram så blir man av någon anledning sugen på att både spela och börja pilla mer med prylarna. Kanske dags att ta tag i det där jag påstod att jag skulle göra under vintern, dvs knåpa ihop fler externa sensorer, samt slänga på lite kosmetiska förändringar på puffrorna. Tills nästa gång säger jag auf Wiedersehen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar